OMG ! best gilaa malam tadi . Nak tahu tak apa ? ada dinner MALAM SINARAN REMAJA woo . Best gilaa ! tema pakaian semalam hitam putih tapi aku lari dari tema hihi biru putih aku punya baju . Aku simple je malam tadi peacee ^^ nak tengok ? okay jap .


Okay buruk -.-



Aiceh masuk je dewan semua budak lelaki dekat dalam dewan tu handsome woahh cair kejap . Tapi aku puji untuk hari semalam je -.- serious semua segak bergaya style belaka hihi . Budak perempuan pulak semua ayu ayu je comel bagi budak kecil molek hihi . Aku suka betul tengok semalam heeh ada jugak yang lari dari tema termasuk aku ah . Okay ni ah awek comel semalam haha :p


Aida dengan Kak Ain :)

Okay aku tengok banyak betul sketsa semalam macam wayang apa tah aku tengok . Pelakon pelakon semalam sangat hebat kot hihi . Paling hebatnya SHAH la -.- kejap aku nak gelak hahahahahaha ! kelaka betul dia semalam entah apa apa . Aku paling suka sketsa apa eh yang semalam tu , ada budak dua orang berjoget di dalam disco tapi itu hanya tipu padahal bukan disco betul atas pentas je haha . Tapi diaorang berjoget memang best la sebab ada budak lelaki tu berjoget sama . And lagi satu tuu aku suka sangat band semalam tapi aku layan jelah budak yang menyanyi semalam huhh -.- yang main gitar semalam tu macam Bruno Mars ah . Miss this moment so much , rasa nak buat hari hari je majlis ni haha .


Atototo cun haha :)


Kauorang bertuah semalam sebab aku doa tau? hihi .
Sory tau Pykaa ? aku pun lambat tahu pasal benda ni . Kau merajuk comel hihi sory again :) peaceee ^^

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p