1109 pm still lagi tunggu mak dengan ayah balik dari dinner dekat dewan UITM Jengka . So lambattttt , hishh . Weh mai sini jap , hang tengok noh header baru tu . First time ni aku buat ! sebab tu tak seberapa nak jadi . kau kisah? pergi mati -,- ceh agak kasar ayat aku kan? sory . Ni pun aku tengok tuto dekat blog siapa entah -,- sory for owner blog tu aku tak ingat dah hihi . Gambar disebelah tu agak besar laa kot hishh serious tak pandai buat benda alah ni . Siapa nak tolong buatkan header untuk aku tanpa upah ? anyone :/ hahahaha . Harini aku dah edit dua gambar kawan aku ni . Time tu gila bosan ouh dah taktau nak buat apa aku pergi rembat gambar diaorang then edit bila dah edit jadi cenggini la .
.
.
.
See? Amin dengan muka marah dia tapi still style :p

Huihui Cool ah besties aku ni :p buat def tau gambar ni anas ? hihi .

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p