hoyyy ! aku dahaga , dahaga , dahaga , dahaga ! kau tahu kee ? tak tahu senyapp :((
lepas balikk sch tadi , macam biasalah aku lalu jalan tasikk tu . woahh ! teruja gilaa nampak tasik tuu .
air dya bersih , jernih , tenang ! aku pun terliur lhaa air tasikk tuu , pelik kan aku air tasik pun boleh terliur .
wehh , kalau lhaa aku tak puasa tak lha terseksa mcm ni :) tapi aku tetap ingat Allah !
aku takk kan berbuka punya . choyy , menunggu masa untuk berbuka ! grrr , lama lagi :) #sabarjelahh :))
Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p

Assalamualaikum , saya nak bagitahu bahawa saya dahh dapat minum air soya dalam peti ais tuu ! sedapp wooo , rugi korang tak minum . sapa suruh tak datang rumah saya . mak saya masak makanan favourite saya tauu iaitu mee basah plus roti sardin . ada lahh lagi juadah yang lain , tapi malas nak tulis sebab bukan favourite sayaa :) hee , sahur nanti tak nak makan apa apa dahh . perut saya dah tak boleh masuk dahh ! HAHA :) sejibikk macam ular sawa kekenyangan ! #apapuntakboleh !
Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p

Grrr ! aku dahaga gilaa nihh ! berjam jam lagi kena tunggu ? haihh , penadd sial :)
haaa ! sabar jee lahh , tapi tak boleh sabar lahh . takpa lahh ni pun bulan dugaan kan .
hurmm . aku sedih tengok air soya dalam peti ais tuu , dyaa panggil aku tapi aku tak
pegi katt dya pun . sabar lahh air soya nanti aku minum kau kayy :) sedihhhh ! aku nak menangis .
kay lahh , penatt ! BYEEEE :)
Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p