So bosannnnnnnnn -..- boleh aku bukak cerita tak? okay thanks :') ni semua pasal aku punya besties ni . Okay nak tau siapa? bawah ni gambar dia tak hencem mana pun haha -..-
okay betul ni gambar curi haha -.- aku ambik dalam Aidil punya album sory bro . Nak kenal dia? okay boleh lah add dia di facebook ANAZS LEW *promote haha . Nama? Nurhairul Nasyaruddin Bin M . Nasir *Fullname k . Nak nickname? anas . Hihi , age? satuempat ah sama je dengan aku takda bezanya cuma dia tinggi ciput je dari aku okay kira sama tinggi lah hahaha . Kami selalu ukur ketinggian , srsly hihi . Cehh dia ni luar nampak gangster dalam manja okay . Jangan tertipu . Tapi serious dia mmg budak gangster di sekolah abg besar lah katakan . Time ada masa lapang kami suka bergaduh okay dah biasa haha -.- kadang kadang dia musuh dalam selimut  aku hihi tetttt . Srsly anas aku suka sangat dressup , style kau doe . Cantik , lawa dan segala bagai . Kita anti KPOP kan? yeah give me five :3 Rumah kita dua jengkal je dekatnya tak sah ah kalau aku tak dengar suara kau SYAZAA ! SIHAT KE . Suara kau sebatu boleh dengar okay . 
Aicehh menyampah :p
cenggini ah orang gedik -..-
*OLD PICTURE
*OLD PICTURE
okay aku curi lagi semua gambar tu haha -.- aku memang pencuri sebenarnya . Urghhhh Khamis ni pergi Kuantan katanya budak PMR ambil result hehe . Tak sabar pun ada sabar pun ada haha . 22 / 12 / 2011 okay tarikh sangat bermakna bagi  k.Pykaa , k.Ira , k.Hanim , k.Aida , A.Zahierul , A.Afif , A.Zul , A.Syahmi . Wait sejak bila aku panggil diaorang semua dengan gelaran ABANG dan KAKAK haha cop kecuali abang Zahierul tu mmg abg aku okay nvm -.- Ehehe adik Syaza doakan korang semua lulus tau :) InsyAllah Aminnnnn . okay lawak serious lawak gelaran cenggitu . okay kuantan ? Lepak Tc , Berjaya Megamall , Kuantang Parade . Apa ada bhai? haha buat taktau sudah . Nak main bowling tapi taknak jadi macam ARASH asyik longkang je tak pernah strike langsung okay haha -.- 

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p