Tuan tuan dan puan puan berikan tepukan yang gemuruh kepada Nur Syaza dari PPPTR menceritakan ceritanya yang menarik pada minggu ini . Okay thanks kawan :') tepukan yg sangat gemuruh . weh malam tadi mimpi memang betul betul sentap doh aku rasa nak nangis cop bukan rasa tapi dah memang menangis dalam tido . Aku mimpi mak aku dah takde weh serious selak aku nangis malam tadi dari aku duduk katil atas aku turun katil bawah kakak aku tak tido lagi membuatkan dia terkejut dia fikir mungkin aku mengigau kot -,- aku taktau apa yg dia buat ouh twitter agaknyee ok tutup cerita ni . semalam jugak kakak aku nak pegi x-ray kaki dia so terpaksa mak aku pergi ambil cuti . Aku sebenarnyee taknak ikut tapi dah fikir aku duduk rumah bosan aku pun nak ikut ingat pergi Jtown rupanyaa bp je -,- OMG aku terdengar yg ayah aku ada meeting and dia hantar kamiorang dekat jengka je . masalah nyee nak naik ape pergi bp !! dengan muka sedih mak aku cakap naik bas woah bagus sangat lettew kalau cenggini baik aku takpayah ikut . Tunggu dekat situ pukul 7.30 am bas sampai pukul 10.00 am  astagirullah rasa macam ouhhh taktau nak cakap apa dah . Kucing pun boleh bertelur dalam masa macam tu hishh -.- k bas sampai first time dalam hidup aku naik bas tahu tak? aku kuno dan aku tahu haha . India , cina macam-II orang ada euwww geli pulak aku nak duduk rasa macam nak balik rumah je tapi jauh . Turun je dari bas terus je gembira berjalan sana sini beli tu beli ni hishh tu lah perempuan hahaha . Nasib baik ayah aku punya meeting habis cepat kalau tak naik lagi benda alah tu eyyy wekk :p tak sabar nak tunggu malam ni ada BBQ , semua budak Form 2 berkumpul kembali eceh . SAYANG SEMUA BATCH 97 I LOVE YOU ALL :)



HAPPY FRIENDS ? THANKS :') KBYE .

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p