Aku bosan sebenarnye ni ! please give me some idea ? hish hujan sejuk pastu mula lah lapar hahaha ! makan laa jawabnye wehh :p Ceh mulai harini aku dah lupakan dia ! No man no cry bak kata Izzati whaha . Kalau bini mati laki pun cry jugak bengap . Harini main kompang lagi best lah jugak haha . Hari punya laaa panas terik pengantin punya mekap pun dah habis luntur amboi padan muka haha ! lagi lagi dyeorang pulak duduk bapak laa segala jauh ceyt memang saja nak suruh kami penat haha . Time nak menuju ke pengantin aku dulu jalan haha punya semangat . Semasa aku berjalan tu aku sempat memarahi besties aku iaitu jeng jeng jeng ANAS hihi . Dia pakai fullcap dia tu kejap depan kejap belakang makin aku cakap makin dia buat . Ikutkan hati aku tadi nak cepuk je dia haha . Lepastu dia membelek belek rambut dia sambil cakap " Wah panjang dah rambut aku " weh selama aku jadi perempuan ni rambut aku lebih panjang dari kau laa haha ! K , sepanjang perjalanan menuju ke pelamin tangan aku mula rasa sakit dengan peluh lagi melekit doe! adat laa main tengah panas . Dah siap main masuk kereta tengok cermin YA ALLAH ! aku tak sanggup tengok muka aku . Dah laa gelap makin bertambah gelap aku . Lepas ni nak main kompang pakai topeng ah -.- masa otw nak balik ke PPPTR singgah kedai kawan aku minum ABC . Weh sedap gila ! jap sapu dulu air liur korang tuu ish haha . K kali ni memang betul-2 nak balik PPPTR tapi tetiba dapat call . Kawan "PAKLONG" jurulatih aku tu nak jumpa pulak . Dekat mana? dekat kolam laa hihi . Masa dekat kolam kami buat market dekat kaunter tiket duduk dengan CIK AMIR orang yg jaga tiket tuu . Best borak dengan dia sampai ada dua orang mamat ni nak beli tiket pun segan sebab ramai perempuan yg buat market dekat situ salah sorangnya aku ah tapi memang layan . Time tuu memang penat gila weyy sampai malam hari pun penat lagi tambah pulak aku menaip nih heeh . Babai nak rehat jap :)


Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p