7/12/2011


7/12/2011 hihi kami buat BBQ semalam . Jealous tak? tapi sikit je yang join . Atiqah , Fatanah , Aleen , Sue , Alia , Izaty , Bella , Mahirah aku wehh boleh kirakan , terlampau laa sikit kalau berkumpul semua batch 97 memang tak terkira aku rasa . Petang tuu kami berbincang aiceh macam meeting dekat office je time tu padahal dekat rumah Sue kot . Habis je meeting kami meronda-II , weh time tu mmg tak boleh blah . Semua perangai jadi tak senonoh maksudnya gila laa haha kalau semua dah berkumpul memang cenggini la -.- Steady malam tu aku tunggu sorang-II dekat rumah . Act family aku takda sebab pergi bp entah apa mereka buat ditinggalkan aku sorang dekat rumah . Tunggu si Aleen and Mahirah dtg macam tunggu kucing bertelur . Weh nak dekat satu jam doe aku tunggu diaorang okay ASSALAMUALAIKUM SYAZA ! memang sah budak dua orang tu datang kbye rumah tinggal kau semalaman . Datang rumah Sue mak abah dia dah siapkan semua dah tunggu nak bakar ayam and hotdog bak kata Izaty anjing panas . Jap bukan hotdog maksud aku sosej haha . Okay tunggu punya la lama dalam hati WEH AYAM BILA KAU NAK MASAK HAA ? tak sabar pulak aku tunggu . Best sebab time aku jaga ayam kawan-II aku yang lain tengok je . Best doe ! huhh . Time aku pulak jadi raja sambil text abang kita :) kau ada? good . Hee ayam dah siap laa makan makan . Agak sakit mata cause fatanah dengan aleen tak habis-II snap je . Aku tak jealous sebab gambar aku pun ada whehe . Lepas je kami BBQ aleen tetiba cakap pasal khemah ! khemah? wey aku open haha last minute kan . Cepat je balik ambil khemah . okay aku sememangnya suka dirikan khemah ! masa malam tu kawan-II aku semua bergayut degan boyfie belaka . Ada yg text boyfie ada yang text abang angkat macam-II lah yang ada . Aku je diam sebab tak bawak fon . Fon aku habis bateri :'(( okay aku jealous sangat time tu . Hihi sory abang adik tak bawak fon whahaha -.- Pukul 3.30 am tido 8.30 am bangun tak best laa bangun awal . terpaksa dan dipaksa . okay tu je haha kbye :) bosann malas nak buat entry panjang-II .

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p