Nak pandang pun salah?

Assalamualaikum guys . Lama tak update rindu betoi dengan blog aku ni ! Yeah sch aku ada buat aktiviti baru baru ni . Haritu ustazah ada buat amali solat , setiap wakil tingkatan kena baca Doa Qunut` dan beberapa ayat yg lain . Ada sorang budak ni harus ke aku letak nama dia kat sini? takyah laa . Letak jugak ? okay aku letak . Nama dia DIERA ! haha ustazah panggil dia sebab dia wakil untuk baca . Sebelum dia dipanggil tu dia berborak dengan geng geng dia . So dia macam cuak lah masa kena panggil tuu . Geng dia semuanya senior aku . Okay , dia baca semuanya tak betul aku tengok jelah . Ustazah suruh dia duduk sebab dia tak boleh baca dengan betul . masa dia jalan tu aku pandang laa dia act aku duduk dekat dengan dia punya GENG haha . Ok masa tu dia cakap dekat aku macam ni ' WOI ASAL PANDANG AKU SEPAK SATGI ' haha . Geng dia tanya dia marah siapa pastu dia tunjuk aku . Hihi terkejut aku sebab kak long rempit tunjuk aku ! aku buat taktau jelah . So dia punya geng marah aku tapi diaorg mcm marah dengan pokok haha bodohnya . K , nak jadi kak long pun bertempat laa adik kecik :) DIERA tu baru form1 dah buat bagus :) Hihi kakak respect adik rempit . Lain kali bawak lah geng adik pukul kakak . Kakak suka kena pukul ! persoalannya salah ke aku pandang dia? lepastu dia marah . Dia ingat comel ke aku pandang dia? ahaha -.- hope adik takda dah tahun depan k . hihi kbai :)

Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p