Hi Amin :')

Tak kenal maka tak cinta dah kenal macam celaka -,- ayat fav aku ni haha . Hi Amin ! Superman aku ke? haha org lain kot punya superman . Weh der gua suka lu der . Harini aku buka wall Jiha Sempoi cehh terkejut doh aku tengok relationship dia haha . Fadhli Ikram? hmm . Semoga bahagia . Esok pukul 8.00 pagi bangun awal . Ya Allah ! asal awal sangat? atototo kena main kompang untuk budak sunat sebab tu bangun awal . Berdarah lagi tangan aku esok haihh -,- (tipu je) bukan berdarah paling teruk pun bengkak kot haha ! Jumpa Amin esok hee lagi sekali doh gua cakap gua suka lu der ( ayat rempit ) tapi aku bukan minah rem lah :p aku nak tengok muka kau puas-2 esok . Jap weh , kalau boleh kan kau jangan jual mahal and jangan ego . Please :'( " Kalau seseorang dah suka kita terima dia dengan seadanya dia " hmm ni ayat dalam internet eh bukan nak perli kau Amin haha -,- Ceyt aku sayang kau doh ! baik aku cakap cepat sebelum aku mati kan :'( kau suka aku ke tak ke yg tu belakang cerita k . Janji aku dah bagitau ! aku nak kau faham je . Ouh selamat malam capital A . Ilysm doh kbai .
Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p