Harimau membaham Garuda ! Woahhhh :)

Guyss ! Harini laa hari paling best sekali haha . Gila semangat aku nak tengok bola ! mandi awal awal pakai baju bola pulak tu . Bola start pukul 8.30 kan? haha pukul 6.15 aku ngan a'an semua pegi jalan dulu . Haha perghh tengok ramai budak pakai baju bola semangat betoi diaorang (ramai ke? bape biji je tadi haha) . Balik rumah sempat lagi main bola kejap haha aku bukan reti sangat imbang bola action je -.- lantak ahh kesah apa ! haha . Cehh , duduk depan tv mula channel 103 haha jerit suruh ayah tuka channel 801 ! Start je bola ternampak pulak BONAI indon punya pemain tuu haih geram laa pulak aku tengok . Buat tak peduli je makin lama makin ganas indon main kan tolak tolak pulak tuu ! Eyyy takpa first indon goal memang sakit hati gila ah masa tu aku pun nak putus asa dah tengok pastu makin lama makin lama Malaysia pulak goal ! Aku pun apa lagi GOALLLLLLL ! macam nak pecah rumah haha . Never mind laa muaahhhhh for you asraruddin putra omar :* yeke nama dia eja macamtu? haha . Okayy separuh masa pertama habis then masa kedua pulak ! tengok depan tv tu satu haprak goal pun tak sumbat . Bila dah habis separuh masa kedua tambah lagi masa ! hmm tunggu punya tunggu tunggu takda goal lagi haih --" pastu dyeorang buat penalti first indon punya pemain buat goal tak kesah laa kami pun goal jugak wekkk :p Yg second pulak tak goal yesssssss ! kami goal wekk :p haha dan seterusnya Badrol Bakhtiar buat goal yg last sekali masa tu laa aku jerit sampai sakit tekak aku yeahh ahirnya MALAYSIA menang ! Khairul Fahmi muahhh for you and Muslim Ahmad muahh for you too :* haha . Akhirnya Harimau membaham Garuda ! tahniah MALAYSIA ! we love you all muahh :*


Thanks sudi baca entry syaza hahaha :p